Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

Základné údaje

 

Predávajúci:

Wellberry, s.r.o.
018 55 Tuchyňa 76
Slovenská republika
IČO:36843105
IČ DPH: SK2022479503
IČ: 2022479503
Odd. Sro., vložka č. 40651/R,  zapísaná na OR OS Trenčín

 

 Obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky nákupy, objednávky, dodávky a ďalšie služby od spoločnosti Wellberry, s.r.o.
Obchodné podmienky medzi spotrebiteľom a predávajúcim upravujú ustanovenia:
-       Občianskeho zákonníka,
-       zákona č.22/2004 Z. z. o elektronickom obchode,
-       zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

 

Vymedzenie pojmov

 

Kupujúci – fyzická alebo právnická osoba
Predávajúci – Wellberry  s. r. o.
Dopravca – prepravná spoločnosť, napr. Slovenská pošta, alebo kuriérska služba.
Doba minimálnej trvanlivosti – je doba, počas ktorej, predávajúci zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru, a počas ktorej môže kupujúci reklamovať zistené nedostatky tovaru u predávajúceho, pokiaľ dodržal všetky podmienky pre jeho správne skladovanie.

U všetkých našich produktov (potravín) je vyznačená minimálna trvanlivosť, ktorá sa uvádza od ich dátumu výroby.

 

Povinnosti predávajúceho

 

Predávajúci sa zaväzuje zákazníkom dodať:

  1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
  2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným  na území SR.
  3. Tovar, ktorý nie je v čase objednávky na sklade, je možné nahradiť alternatívnym tovarom až po telefonickom alebo písomnom odsúhlasení zo strany zákazníka.

Predávajúci nezodpovedá za:

  1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávnou udanou adresou prijímateľa.
  2. Za poškodenie zásielky zavinené kurierom.
  3. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôže považovať za oprávnenú reklamáciu.

 

Povinnosti kupujúceho

 

Kupujúci sa zaväzuje:

  1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať a v prípade akýchkoľvek závad, tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
  2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúceho.

 

Objednávanie tovaru

 

Náležitosti objednávky tovaru

Pre záväzné potvrdenie objednávky, musí objednávka (cez e-shop, alebo iným spôsobom) obsahovať nasledujúce náležitosti:

  • Typ, presný názov tovaru a počet kusov
  • Cenu s DPH (resp.bez DPH)
  • Priezvisko a meno (fyzické osoby), obchodné meno (právnická osoba), vrátane IČO a DIČ spoločnosti (ak je platca DPH)
  • Kompletná adresa sídla spoločnosti alebo fyzickej osoby (ulica, číslo, mesto, PSČ)
  • Kompletná adresa doručenia (ulica, číslo mesto, PSČ) – ak je iná ako sídlo spoločnosti
  • Spôsob dopravy resp. prevzatie tovaru
  • Kontaktný telefón e-mail (pre prípadné spresnenie objednávky)

 

Forma platby

  • V hotovosti – osobne pri prevzatí tovaru
  • Dobierkou – platba pri prevzatí tovaru kuriérovi
  • Zálohovou faktúrou – na základe záväznej objednávky (zálohová faktúra sa považuje za uhradenú, ak bola najneskôr v deň splatnosti pripísaná na účet predávajúceho) – bankovým prevodom alebo priamy vklad na účet, ktorý je uvedený v zálohovej faktúre.
  • Platba platobnou kartou prostredníctvom služby CardPay alebo TatraPay

 

Spôsob objednávania

  • Objednávať si môžete prostredníctvom e-shopu na našej web. stránke www.mountberry.sk
  • Objednávať si môžete aj prostredníctvom zaslania objednávky e-mailom na e-mailovú adresu mb@mountberry.sk,
  • Objednávať si môžete aj prostredníctvom písomnej objednávky na adresu : Wellberry, s.r.o., 018 55 Tuchyňa 76 

 

Spôsob dodania tovaru

  • Osobný odber – tovar distribujeme z našej prevádzkyv Tuchyni. Po výbere  tejto možnosti nákupu, si tovar môžete vyzdvihnúť v našich prevádzkach po telefonickom dohovore:

Prevádzka Tuchyňa:      +421 905 546 101

 

  • Zásielková služba (kuriér)  – dodávku tovaru realizuje náš zmluvný partner, ktorý Vás pred dodaním zásielky kontaktuje. Poplatok na zásielkovú službu je stanovený podľa hmotnosti objednávky:

            do 10,00 kg :      7,00 € s DPH
 od 10,10 - 15,00 kg :      8,00 € s DPH
 od 15,10 - 20,00 kg :      9,00 € s DPH
            od 20,10 - 25,00 kg :      10,00 € s DPH
            od 25,10 - 30,00 kg :    12,00 € s DPH
                          nad 30,10 :    14,00 € s DPH

 

Pri nákupe nad 100 EUR bez DPH, dopravné náklady sú bezplatné.
 

Spôsob reklamácie tovaru

Kupujúci má možnosť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky vrátiť tovar, ktorý  vykazuje známky poškodenia alebo nie je v súlade so špecifikáciou produktu do 14 dní od doručenia.  Výhrady voči poškodeniu alebo množstvu musí písomne uplatniť pri prevzatí zásielky a reklamáciu písomne zaslať predajcovi čo najskôr od prevzatia tovaru.
Výhrady voči kvalite alebo zámeny produktu,  musí písomne písomne zaslať predajcovi čo najskôr od prevzatia tovaru, najneskôr do 14 dní. Tovar musí byť doručený späť predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci musí vrátiť finančné prostriedky kupujúcemu do 14 dní od prevzatia tovaru.

Kupujúci má právo zrušiť alebo zmeniť svoju objednávku pred expedíciou tovaru bez udania dôvodu. V prípade, že tovar bol expedovaný, musí kupujúci pri zrušení objednávky zaplatiť plnú cenu poštovného.

Tovar (potraviny), ktoré boli otvorené, nie je možné vrátiť ako nechcený tovar. 

 

Registrácia užívateľa

Registrácia užívateľa nie je povinná.  Užívateľ sa  môže ľubovoľne pohybovať po celom on-line nákupnom systéme, prezerať ponúkané produkty, vkladať ich do košíka. Samotný proces objednania tovaru je povolený registrovaným aj neregistrovaným zákazníkom. Registrácia v našom systéme je bezplatná.


 Orgány dozoru

Orgány dozoru pre kvalitu a bezpečnosť potraviny je:
Regionálna veterinárna a potravinová správa, Moravská 1343/29, 020 01 Púchov
tel.: +421424634218,, +421424641315podatelna.PU@svps.sk

Orgánom dozoru pre obchodnú činnosť je:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Trenčianský kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín , Odbor výkonu dohľadu tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08



Ochrana osobných údajov

Kupujúci súhlasí, že v súlade s obchodnými podmienkami  dochádza zo strany Predávajúceho k spracúvaniu jeho osobných údajov. Predávajúci prehlasuje, že spracúvanie Osobných údajov Kupujúceho je uskutočňované v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, t.j. Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len ako „Nariadenie“) a príslušnými právnymi predpismi členských štátov Európskej únie, ktoré sa týkajú ochrany osobných údajov (ďalej len ako „Národné právne predpisy“).

a. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci  je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.

b. Kupujúci poskytuje svoje osobné údaje predávajúcemu dobrovoľne za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a ďalšej komunikácie s ním, vystavenie daňového dokladu, potvrdenie objednávky a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty a doručenie tovaru.

c. Predávajúci vyhlasuje, že v bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

d. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. b) ZnOOÚ spracúva osobné údaje kupujúceho na účely uvedené v bode b., tohto odseku. týchto podmienok prostredníctvom tohto sprostredkovateľa (kurierská spoločnosť):

Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Technická 7 
821 04 Bratislava
IČO: 35834498, DIČ: 2021648739, IČ DPH: SK2021648739
Obchodný register okr súdu BA1, oddiel SRO, Vklad č. 26367/B
Doplňujúcimi príjemcami osobných údajov kupujúcich sú subjekty, ktorým poskytujeme osobné údaje kupujúcich  počas plnenia našich povinností:
- administrátorské služby
- poštové a kurierské služby
- účtovníci


  1. Doba uchovávania osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané najviac dovtedy, kým je to potrebné na účely, na ktoré sa osobné údaje spracúvajú. Osobné údaje prestávame spracúvať po:

- uplynutí úložných lehôt stanovených registratúrnym plánom pre registratúrne záznamy
- uplynutí maximálnej doby uchovávania Vašich osobných údajov spracúvaných na konkrétny účel, 
- úplnom vysporiadaní našich vzájomných zmluvných záväzkov
- odvolaní Vášho súhlasu so spracúvaním osobných údajov

 

 

Záverečné ustanovenia

Predajca má vyhradené právo tieto obchodné podmienky dopĺňať a meniť iba po vzájomnom odsúhlasení kupujúcim. Vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými a právnymi predpismi v Slovenskej republike. Kupujúci prevzatím tovaru od predávajúceho prijíma a súhlasí s vyššie uvedenými podmienkami.